Sunday 10 April 2011

--Hingele pai-- [Merit Raju]


Autor on algusest peale lugejatega aus, pealkirja valik on ideaalne, sest keerates viimast lehekülge oled saanud hingele mitu pikka paid!
Mul oli raamatut lugedes ja pikka aega peale lugemist nii palju häid emotsioone ja positiivsed inoonid ümbritsesid mind. Olin justkui mingi õnneliku mulli sees, kus kõik on ideaalne ja rahulik.
Esmalt soovitas mulle raamatut sõbranna, kes mulle raamatu laenaski. Juba esimesel õhtul ei saanud ma "paid" käest panna. See haaras mind endasse ja mu maailmavaated muutusid koheselt. Rääkisin kõigile oma positiivsest elamusest. Emale kinkisin ka ühe pika pai, talle meeldis. Ma ei tea veel inimest, kellele see ei mõjuks.
Lihtsad mõtted, mida kipume oma kiires elutempos unustama, palju rõõmu, mida me võib olla alati ei märka, pisiasjad, mis toovad tegeliku õnne. Sellised oleksidki vist vähesed märksõnad minu lemmik teose kohta.
Võin öelda, et sellest sai minu lemmik raamat.

No comments:

Post a Comment