Sunday 10 April 2011

--Out of office ehk aasta kontsakingadeta-- [M.Raju]


Mulle meeldib raamatut lugeda, kui lehed keeravad end märkamatult ise. No muidugi, kellele ei meeldiks. Arvan, et selline just ongi hea raamat, mis läheb kiiresti ja peale lugemist on veel mõtteainet. Merit Raju raamatute lõppu nähes on mul alati kahju, kui vaatan, et paremas käes hoidev raamaturaskus hakkab hajuma. On tunda kergust ja minu hinges on nukrus, sest ma ei taha, et see lõpeks, sest nii hea on.
Raamat on väga ladusalt kirjutatud humoorikas ja hariv. Annab vaate eri rahvustest inimeste kommetest tavadest ja iseloomustab detailselt ränduri elu, mis pole meelakkumine. Ma olen tõsti vaimustuses ja ootan huviga Meriti järgmist raamatut. Kahjuks lugesin enne läbi tema teise teose "Hingele pai", mis on veel suurem raamatu kogemus ja võin välja kuulutada selle oma lemmik raamatuks.
Out of office eluviisi ei saa endale lubada inimene, kes pole materiaalselt kindlustatud ja elab nö palgapäevast palgapäevani, lihtsal põhjusel, et midagi lihtsalt ei ole kõrvale panna. Olen nõus, et meie maailm ei pea keerlema asjade ümber, mis meid ümbritsevad, ent meie ühiskond on üles ehitatud sellisele mentaliteedile, et võidab see, kellel on surres kõige enam asju (loomulikult mida kallim bränd, seda tegijam sa oled).Minul ei pea olema kallid asjad teksad ja rahakott pekasid olema vastupidavad, mis eeldavad ka head kaubamärki. Tehnika peab töötama rohkem kui 3.aastat ja mõned väiksed tõekspidamised on veel.
Meriti raamatust tuleb hästi välja elutõde, et õnnelik on see, selle on vähe asju ja väiksed asjad loevad elus.
Soovitan kõigile oma lugemiselamust!

No comments:

Post a Comment